ADVANCED MIND MAPPING

Weblog dedicated to MindMapping. Belongs to the web-portal AKA MONITOR. - Tento weblog je v péči doc. Arnošta Katolického (doc.aka@akamonitor.cz). Informuje o vybraných zdrojích na webu, v časopisech a knihách, týkajících se myšlenkových map a jejich využití v praxi. Služba je součástí portálu AKA MONITOR www.akamonitor.cz. Využijte službu RSS k snadnějšímu sledování aktualizace obsahu. Jazyk: český a anglický. Language: czech and english.

Moje fotka
Jméno:
Místo: Plzeň, Czechia

Internetový publicista provozující AKA-MONITOR ISSN 1804-042X www.akamonitor.cz,.

13.7.11

A simple but powerful content marketing mind map

Snažil jsem se najít na webu text, který by prezentoval praktickou zkušenost s využitím mind mappingu v marketingu. A jak tomu tak už na internetu bývá, našel jsem něco trochu jiného, ale i tak  zajímavého. Týká se sice aktivit marketingu, ale myslím, že autorovy rady lze využít mnohem šířeji. Autor doporučuje využití MM jako checklist ( kontrolní seznam )
Cituji z úvodu článku:
"One very practical application of mind maps is to use them as a checklist, a reminder of thing we need to do on a regular basis. A case in point is Dana VanDen Heuvel’s excellent content marketing map, which outlines actions that aspiring thought leaders need to do in different time periods to effectively market their content and expertise."

Adresa článku:  ZDE
Adresa myšlenkové mapy, o které je v článku řeč:  ZDE
Autorem není jen tak ledakdo, ale osobně vlastník a provozovatel MindMappinSoftwareBlog.com, Chuck Frey. Článek byl publikován 7. dubna 2011.